Querella_Penal - PlataformaRPP

Anar al contingut

En què consisteix...?

La Querella és un acte processal, que pot ser exercit per un particular o un fiscal, per posar en coneixement d'un tribunal o un jutge, un acte punible contra persones a les que s’acusa d’un delicte, expressant la voluntat d’exercitar una acció penal. Així doncs, la querella, es un dret a disposició de tots els ciutadans que s’hagin sentit ofesos per delictes comesos en contra de la seva persona o béns.

En el nostre cas, considerem que un ampli col·lectiu d'antics empleats de "la Caixa", vàrem ser objecte dels delictes d’estafa, extorsió, coaccions, administració deslleial i delicte societari, i per tant, la nostra querella va adreçada contra l’artífex de la maquinació que va aconseguir derogar amb enganys, el millor Règim de Previsió del Personal que hi havia aleshores, que garantia al arribar als 65 anys d’edat, junt amb la pensió de la Seguretat Social, el 100%  del nostre darrer salari pensionable.