Contactar - PlataformaRPP

Anar al contingut

Llocs WEB:

www.plataformarpp.com

Codi QR (accés per a dispositius mòbils):

Correu electrònic corporatiu de contacte:

plataformarpp@plataformarpp.com

Correu electrònic RGPD (Protecció de dades):

rgpd@plataformarpp.com

Domicili Social:

C/. Escorial 94 - 08024 Barcelona

Per adherir-te a la PlataformaRPP:

plataformarpp@plataformarpp.com

Per estar al corrent de les novetats:

La PlataformaRPP utilitza el format "RSS" per enviar informació en temps real als seus afiliats, sent aquesta una manera automàtica, fàcil i senzilla d'estar al dia de tots els esdeveniments i novetats. Per tant, us recomanem que instal·leu en el vostre telèfon mòbil una aplicació gratuïta, per poder rebre i llegir aquestes notificacions.

ANDROID

Us proposem dues alternatives:

1 - L'aplicació gratuïta "Read - Simple RSS Reader", que podeu descarregar de "Google Play" de (Android).

Read - Simple RSS Reader
Matan Mashraki

Aquesta aplicació és totalment gratuïta, es pot posar en idioma català, i no porta publicitat.

Un cop descarregada i instal·lada en el vostre mòbil, obriu-la, aneu a "SETTINGS" i seleccioneu:
  • A l'apartat "Sincronització" activeu "Actualitzacions automàtiques" i "Actualitza en iniciar".
  • A l'apartat "Notifications" activeu "Notificacions" amb el soroll o música que us agradi per advertir-vos que ha arribat una notícia.
  • Si voleu, també podeu activar la "Vibració" i "Llum de Flash".
  • No cal tocar ni modificar cap altre paràmetre de l'aplicació.
  • Finalment en la pantalla principal o en el menú de l'aplicació, cliqueu damunt "+ Explore", i dins la casella "+ Paraules clau o enllaç", escriviu plataformarpp.com seguit de intro o la lupa en el teclat del vostre mòbil i seleccioneu l'entrada PlataformaRPP.

2 - L'aplicació gratuïta "RSS Reader - Simple Feed RSS Reader", que podeu descarregar de "Google Play" de (Android).

RSS Reader - Simple Feed RSS Reader
Tiwool Studio

Aquesta aplicació és totalment gratuïta, es pot posar en idioma català, però porta un petit baner de publicitat.

Un cop descarregada i instal·lada en el vostre mòbil, obriu-la, aneu a "CONFIGURACIÓ" i seleccioneu:
  • "Actualitzacions automàtiques" i "Actualitzar a l'inici".
  • A "Notificacions" seleccioneu el soroll o música que us agradi per advertir-vos que ha arribat una notícia.
  • Si voleu, també podeu activar la "Vibració" i "Llum flash".
  • No cal tocar ni modificar cap altre paràmetre de l'aplicació.
  • Finalment en el Menú principal, cliqueu damunt "+ AFEGIR", cliqueu damunt la pestanya "SUBSCRIPCIÓ", us apareixerà una línia per posar text, escriviu plataformarpp.com i premeu el botó "CERCAR" i seleccioneu l'entrada PlataformaRPP.

iPhone

xFeed RSS Reader
 Nothing Everywhere

Aquesta aplicació és totalment gratuïta, però està en idioma anglès. Requereix iOS V10.3 o posterior. És compatible amb iPhone, iPad, i iPod touch.

Un cop descarregada i instal·lada en el vostre mòbil, obriu-la, aneu a "SETTINGS":
  • Us preguntarà si voleu afegir una adreça web, escriviu: plataformarpp.com
  • Seleccioneu l'entrada PlataformaRPP.
  • A la següent pantalla guardeu aquesta selecció.
  • A partir d'aquest moment, ja rebreu puntualment en el vostre mòbil, qualsevol noticia o novetat que publiqui la PlataformaRPP. Apareixeran dins de la pestanya News.